A Teremtés 1244. esztendejének 111. napja, a diadal órájának közepe .
Szabálykönyv - parancsok

Speciális parancsok
Teljes tárgylista
Fegyverek
Szúrófegyverek
Vágófegyverek
Ütőfegyverek
Lőfegyverek
Védőfelszerelések
Páncél
Sisak
Pajzs
Kesztyűk
Csizmák
Ékszerek
Karkötők
Gyűrűk
Nyakláncok
Fülbevalók
Egyéb felszerelés
Övek, köpenyek
Varázsitalok
Töltetes tárgyak
Kaja
Kulcsok
Karakter adatok
Karakterlap
Szakértelmek
Tárgyátadás
Tárgykészítés
Ismert varázslatok
Ismert épületek
Ismert szörnyek
Beállítások
Statisztikák
Emlékek
Táborozás
Letöltés
Üzenet küldése
Aktív karik


1 / 14. kör

Rejtett mágikus energiáidhoz nyúlsz. Létrejött a savtenger varázslat. Vakító fény csap ki kezedből, mindenki megdermed egy pillanatra. A varázslat megsebezte az első hosszúkarmú vérdenevért (- 47 életpont). A varázslat megsebezte a második hosszúkarmú vérdenevért (- 47 életpont).

Megtámad az első hosszúkarmú vérdenevér. Megdermedsz. (11 életpontot vesztettél) A hosszúkarmú vérdenevér csaknem kibelez a karmával. A hosszúkarmú vérdenevér majdnem kiharap egy darabot az oldaladból.
A második hosszúkarmú vérdenevér úgy érzi, itt az ô ideje, és megpróbál megcsapni. A hosszúkarmú vérdenevér karmai mély, véres nyomokat hagynak a testeden. (2 támadástól 1 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (10 sebzés). A hosszúkarmú vérdenevér majdnem kiharap egy darabot az oldaladból.
Az első hosszúkarmú vérdenevér regenerálódik. A második hosszúkarmú vérdenevér regenerálódik.

2 / 14. kör

Rövid koncentrációval megidézed a savtenger varázslatot. Vakító fény csap ki kezedből, mindenki megdermed egy pillanatra. A varázslat megsebezte az első hosszúkarmú vérdenevért (- 42 életpont). A varázslat megsebezte a második hosszúkarmú vérdenevért (- 46 életpont).

Megtámad az első hosszúkarmú vérdenevér. Megfagysz. (11 életpontot vesztettél) A hosszúkarmú vérdenevér karma csaknem kikaparja a szemed. A hosszúkarmú vérdenevér megpróbál a karodba harapni, de ki tudod védeni a támadását.
Nincs menekvés, a második hosszúkarmú vérdenevér azonnal belelendül a harcba. Megdermeszt a fagyos lehelet. (10 életpontot vesztettél) A hosszúkarmú vérdenevér megpróbál kibelezni hegyes karmaival. Ez nem sikerül neki, de jókora sebet ejt rajtad. (2 támadástól 1 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (10 sebzés). A hosszúkarmú vérdenevér a leglágyabb testrészedet, a hasadat próbálja feltépni a fogával, de szerencsére csak kisebb sebet ejt rajtad. (2 támadástól 1 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (10 sebzés).
Az első hosszúkarmú vérdenevér regenerálódik. A második hosszúkarmú vérdenevér regenerálódik.

3 / 14. kör

Megidézed a savtenger varázslatot. Vakító fény csap ki kezedből, mindenki megdermed egy pillanatra. A varázslat megsebezte az első hosszúkarmú vérdenevért (- 55 életpont). A varázslat megsebezte a második hosszúkarmú vérdenevért (- 30 életpont).

Pech, de az első hosszúkarmú vérdenevér szemlátomást erôsen feni rád a fogát: tétovázás nélkül neked ront. Megdermeszt a fagyos lehelet. (12 életpontot vesztettél) A hosszúkarmú vérdenevér belédkarmol. (2 támadástól 1 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (10 sebzés). A hosszúkarmú vérdenevér beléd mar. (2 támadástól 1 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (10 sebzés).
Kezdôdik a harc, a második hosszúkarmú vérdenevér rád támad. Megdermedsz. (14 életpontot vesztettél) A hosszúkarmú vérdenevér karma igencsak közel jár a szemedhez. A hosszúkarmú vérdenevér az egyik legvédtelenebb pontod, a nyakad felé kap, de még idôben elhajolsz harapása elôl.
Az első hosszúkarmú vérdenevér regenerálódik. A második hosszúkarmú vérdenevér regenerálódik.

4 / 14. kör

Rövid koncentrációval megidézed a savtenger varázslatot. Vakító fény csap ki kezedből, mindenki megdermed egy pillanatra. A varázslat megsebezte az első hosszúkarmú vérdenevért (- 41 életpont). Ellenfeled lassan összecsuklik, és kihuny benne az élet utolsó szikrája is. A varázslat megsebezte a második hosszúkarmú vérdenevért (- 38 életpont). Ellenfeled elpusztult.

 
  Átkutatod a legyőzött szörnyet. Zsákmányod: 1 darab bronzboxer .  
 

(272 TP-t kaptál).

Menet közben kötelességszerűen vizsgálod a falakat is. Végre rád mosolyog a szerencse: egy illúziófalra bukkansz. Folyamatosan haladsz előre.
 
 

Ennyiszer varázsolsz:
 
Varázslás

Gratulálunk, megállíthatatlanul fejlődsz! (+1 rang, +30 Életpont, +43 Varázspont, +24000 Fejlesztési pont)

Polip legfontosabb adatai
 
Faj: elf (rang: nyomkereső ) Kaszt: harcos (rang: nagy vitéz )
Hosszú, lobogó haja a vállát verdesi.

Életpont: 726
Energia: 534
Varázspont: 991
Jóllakottság: 81%
Rang: 25 (0%)
 
 
Erő: 192 
Iq: 172 
Ügyesség: 180 
Állóképesség: 170 
Szerencse: 169 
Fejl. pont: 174165
Védettség59
Platina7
Arany91
Ezüst82
 
 

 
 

 
| Beholder Kft. | Médiaajánlat | Kontakt |
Copyright 2002 Beholder Kft. Minden jog fenntartva! Impresszum
25058. labirintus
1617181920
5
6
7
8
9

[ Labirintus elhagyása ] [ Nagy térkép ]
Életpont:
726
Energia:
534
Varázspont:
991
Jóllakottság:
81
[ Meditálás ] [ A csata: körökre osztott. ] [ Precizitás (08:27:49) ] [ Kritikus ütés (10:12:47) ] [ Nyílkészítés (10:27:50) ]

Gyors átöltözés
1. beállítás  ] [  2. beállítás  ]

Használati listák
1. lista ]
 
Aktív hatások
 
Védekezés -4 (00:02:21) Védekezés -4 (00:02:21) Sokkhatás +1 (00:00:34)
Sokkhatás +1 (00:00:34) Sokkhatás +1 (00:00:34) Sokkhatás +1 (00:01:00)
Sokkhatás +1 (00:01:00) Sokkhatás +1 (00:01:00)