A Teremtés 1239. esztendejének 291. napja, a sietség órájának vége .
Szabálykönyv - parancsok

Teljes tárgylista
Fegyverek
Szúrófegyverek
Vágófegyverek
Ütőfegyverek
Lőfegyverek
Védőfelszerelések
Páncél
Sisak
Pajzs
Kesztyűk
Csizmák
Ékszerek
Karkötők
Gyűrűk
Nyakláncok
Fülbevalók
Egyéb felszerelés
Övek, köpenyek
Varázsitalok
Töltetes tárgyak
Kaja
Kulcsok
Aukciós ház
Karakter adatok
Karakterlap
Szakértelmek
Tárgyátadás
Tárgykészítés
Ismert varázslatok
Ismert épületek
Ismert szörnyek
Beállítások
Statisztikák
Emlékek
Táborozás
Letöltés
Üzenet küldése


1 / 11. kör

Bárhogy erőlködsz nem tudod felidézni a varázsigéket. Úgy látszik a megtanulásakor okosabb voltál. (Vagy csak jobban értettél a mágiához?) Nekilendülsz, hogy elsöpörd a Protodomot. Akkorát suhintasz rá a szerencse +2-es durmit harcikalapácsával, hogy majdnem elszáll. (2 támadással 39 életpontot sebeztél) Aurád hatással van ellenfeledre (30 sebzés).
Beleütöd az ellenfeledbe a távolság +1-es titán harcikalapácsát. (1 támadással 4 életpontot sebeztél)

Kezdôdik a harc, az első sikító protodémon rád támad. A sikító protodémon szarva elôl csak félig-meddig sikerül kitérned, felszakítja az oldaladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (9 sebzés). A sikító protodémon iszonyatos sikítása betölti a légteret. (1 támadástól 8 életpontot vesztettél)
Megtámad a második sikító protodémon. A sikító protodémon szarva megsebzi a karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (9 sebzés). A sikító protodémon iszonyatosan magas hangon kezd el sikítani. (1 támadástól 6 életpontot vesztettél)
A Protodom megpróbál végezni veled. A Protodom keltette vibráció szétrázza a testedet! Méreg áramlik testedbe. (1 támadástól 25 életpontot vesztettél) A Protodom karja elzúg a füled mellett. A Protodom karja elzúg a füled mellett. A Protodom farka elsodor. (1 támadástól 3 életpontot vesztettél)
az első sikító protodémon regenerálódik. a második sikító protodémon regenerálódik. az első Protodom regenerálódik.

2 / 11. kör

A méreg pusztítja szervezeted! (-5 ÉP.) Megpróbálod meglepni a Protodomot, forgószélként rontasz rá. Széles mozdulatokkal kezeled a szerencse +2-es durmit harcikalapácsát. (2 támadással 40 életpontot sebeztél) Aurád hatással van ellenfeledre (30 sebzés).
Felemeled a távolság +1-es titán harcikalapácsát, és lesújtasz vele ellenfeled legkényesebbnek vélt pontjára. (1 támadással 3 életpontot sebeztél)

Az első sikító protodémon megpróbál végezni veled. A sikító protodémon átfúrja a combodat a szarvával. (1 támadástól 10 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (9 sebzés). A sikító protodémon sikítani kezd, majd látva, hogy nem bírod elviselni, élesebb hangon folytatja. (1 támadástól 7 életpontot vesztettél)
Kezdôdik a harc, a második sikító protodémon rád támad. A sikító protodémon szarva elôl csak félig-meddig sikerül kitérned, felszakítja az oldaladat. (1 támadástól 22 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (9 sebzés). A sikító protodémon iszonyatos sikításával próbál félelmet ültetni szívedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztettél)
Rád támad a Protodom. A Protodom különös vibrációt kelt, ami teljesen összerázza testrészeidet. Méreg áramlik testedbe. (1 támadástól 33 életpontot vesztettél) A Protodom karja meglendül, de nem talál el téged. A Protodom karja elzúg a füled mellett. A Protodom megsuhint farkával. (1 támadástól 39 életpontot vesztettél)
az első sikító protodémon regenerálódik. a második sikító protodémon regenerálódik. az első Protodom regenerálódik.

3 / 11. kör

A méreg pusztítja szervezeted! (-10 ÉP.) Egy pillanatig csak álltok egymással szemben, aztán az első sikító protodémon rád veti magát. A sikító protodémon felöklel szarvával. (1 támadástól 19 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (9 sebzés). A sikító protodémon iszonyatos sikításával próbál félelmet ültetni szívedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztettél)
Kezdôdik a harc, a második sikító protodémon rád támad. A sikító protodémon a mellkasodba próbálja szúrni a szarvát, de félreugrasz, így csak a válladat találja el. (1 támadástól 11 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (9 sebzés). A sikító protodémon iszonyatos sikításával próbál félelmet ültetni szívedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztettél)
Egy pillanatig csak álltok egymással szemben, aztán a Protodom rád veti magát. A Protodom elviselhetetlen vibrációt kelt maga körül, ami teljesen szétrázza önbizalmadat. Méreg áramlik testedbe. (1 támadástól 34 életpontot vesztettél) A Protodom csak hadonászik a karjával, egyelôre esélye sincs, hogy eltaláljon. A Protodom melléüt a karjával. A Protodom farka köréd csavarodik. (1 támadástól 16 életpontot vesztettél)

Megkínálod egy lendületes csapással a Protodomot. Felülről csapsz le a szerencse +2-es durmit harcikalapácsával. (2 támadással 44 életpontot sebeztél) Aurád hatással van ellenfeledre (30 sebzés).
Hatalmas suhintásokra használod a távolság +1-es titán harcikalapácsát. (1 támadással 2 életpontot sebeztél)
az első sikító protodémon regenerálódik. a második sikító protodémon regenerálódik. az első Protodom regenerálódik.

4 / 11. kör

A méreg pusztítja szervezeted! (-14 ÉP.) Megpróbálod eltörölni a Protodomot a föld színérôl. Felemeled a szerencse +2-es durmit harcikalapácsát, és lesújtasz vele ellenfeled legkényesebbnek vélt pontjára. A legérzékenyebb pontján sebezted meg ellenfeledet. (2 támadással 74 életpontot sebeztél) Mágikus aurád gyengíti ellenfeled (30 sebzés).
Felülről csapsz le a távolság +1-es titán harcikalapácsával. (1 támadással 4 életpontot sebeztél)

Kezdôdik a harc, az első sikító protodémon rád támad. A sikító protodémon szarva elôl csak félig-meddig sikerül kitérned, felszakítja az oldaladat. (1 támadástól 22 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (9 sebzés). A sikító protodémon iszonyatos sikításával próbál félelmet ültetni szívedbe. (1 támadástól 10 életpontot vesztettél)
Rád ront a második sikító protodémon. A sikító protodémon a hasadba döf a szarvával. (1 támadástól 10 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (9 sebzés). A sikító protodémon egy elviselhetetlen sikítás kíséretében támadást indít a dobhártyád ellen. (1 támadástól 6 életpontot vesztettél)
Kezdôdik a harc, a Protodom rád támad. A Protodom vibrációjával megpróbál teljesen összezavarni. (1 támadástól 29 életpontot vesztettél) A Protodom karja bunkóként csap le a mellkasodra. (1 támadástól 1 életpontot vesztettél) A Protodom csak hadonászik a karjával, egyelôre esélye sincs, hogy eltaláljon. A Protodom farka melléd csap.
az első sikító protodémon regenerálódik. a második sikító protodémon regenerálódik. az első Protodom regenerálódik.

5 / 11. kör

A méreg pusztítja szervezeted! (-14 ÉP.) Kezdôdik a harc, az első sikító protodémon rád támad. A sikító protodémon átfúrja a combodat a szarvával. (1 támadástól 22 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (9 sebzés). A sikító protodémon éles hangon sikítani kezd. (1 támadástól 6 életpontot vesztettél)
Rád támad a második sikító protodémon. A sikító protodémon szarva elôl csak félig-meddig sikerül kitérned, felszakítja az oldaladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (9 sebzés). A sikító protodémon iszonyatosan magas hangon kezd el sikítani. (1 támadástól 12 életpontot vesztettél)
Ezúttal a Protodom kezdi a csatát. A Protodom különös vibrációt kelt, ami teljesen összerázza testrészeidet. Méreg áramlik testedbe. (1 támadástól 24 életpontot vesztettél) A Protodom karja elzúg a füled mellett. A Protodom karja elzúg a füled mellett. A Protodom megsuhint farkával. (1 támadástól 39 életpontot vesztettél)

Támadod a Protodomot. Beleütöd az ellenfeledbe a szerencse +2-es durmit harcikalapácsát. (2 támadással 42 életpontot sebeztél) Aurád hatással van ellenfeledre (30 sebzés).
Lesújtasz rá a távolság +1-es titán harcikalapácsával. (1 támadással 1 életpontot sebeztél)
Elpusztítottad a szörnyet. (252 TP-t kaptál).

az első sikító protodémon regenerálódik. a második sikító protodémon regenerálódik.

6 / 11. kör

A méreg pusztítja szervezeted! (-16 ÉP.) Pech, de az első sikító protodémon szemlátomást erôsen feni rád a fogát: tétovázás nélkül neked ront. A sikító protodémon felöklel szarvával. (1 támadástól 12 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (9 sebzés). A sikító protodémon éles hangon sikítani kezd. (1 támadástól 9 életpontot vesztettél)
Ezúttal a második sikító protodémon kezdi a csatát. A sikító protodémon a hasadba döf a szarvával. (1 támadástól 21 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (9 sebzés). A sikító protodémon sikítása elviselhetetlen! (1 támadástól 4 életpontot vesztettél)

Támadod az első sikító protodémont. Lesújtasz rá a szerencse +2-es durmit harcikalapácsával. Tűz lobban elôtted (5 sebzés) . (2 támadással 36 életpontot sebeztél) Tüskék mélyednek testedbe. (20 sebzés). Mágikusan megerősített aurád hat ellenfeledre. (30 sebzés).
Felemeled a távolság +1-es titán harcikalapácsát, és lesújtasz vele ellenfeled legkényesebbnek vélt pontjára. Tűz csap ki (5 sebzés) . (1 támadással 4 életpontot sebeztél) Tüskék mélyednek testedbe. (20 sebzés).
az első sikító protodémon regenerálódik. a második sikító protodémon regenerálódik.

7 / 11. kör

A méreg pusztítja szervezeted! (-16 ÉP.) Megkínálod egy lendületes csapással az első sikító protodémont. Széles mozdulatokkal kezeled a szerencse +2-es durmit harcikalapácsát. Találatod kritikus sebzést okozott. Tűz csap ki (5 sebzés) . (2 támadással 72 életpontot sebeztél) Tüskék mélyednek testedbe. (20 sebzés). Aurád hatással van ellenfeledre (30 sebzés).
Hatalmas csapást mérsz rá a távolság +1-es titán harcikalapácsával. Tűz csap ki (5 sebzés) . (1 támadással 5 életpontot sebeztél) Tüskék mélyednek testedbe. (20 sebzés).

Pech, de az első sikító protodémon szemlátomást erôsen feni rád a fogát: tétovázás nélkül neked ront. A sikító protodémon szarva elôl csak félig-meddig sikerül kitérned, felszakítja az oldaladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (9 sebzés). A sikító protodémon elviselhetetlenül iszonyatos hangot ad ki magából. (1 támadástól 12 életpontot vesztettél)
A második sikító protodémon megpróbál végezni veled. A sikító protodémon felöklel szarvával. (1 támadástól 13 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (9 sebzés). A sikító protodémon iszonyatos sikításával próbál félelmet ültetni szívedbe. (1 támadástól 10 életpontot vesztettél)
az első sikító protodémon regenerálódik. a második sikító protodémon regenerálódik.

8 / 11. kör

A méreg pusztítja szervezeted! (-16 ÉP.) Az első sikító protodémon úgy érzi, itt az ô ideje, és megpróbál megcsapni. A sikító protodémon szarva megsebzi a karodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (9 sebzés). A sikító protodémon iszonyatos sikítása betölti a légteret. (1 támadástól 10 életpontot vesztettél)
Úgy tűnik, a második sikító protodémon harci lázban ég, még mielôtt bármit tehetnél, neked megy. A sikító protodémon a hasadba döf a szarvával. (1 támadástól 28 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (9 sebzés). A sikító protodémon iszonyatosan magas hangon kezd el sikítani. (1 támadástól 7 életpontot vesztettél)

Megpróbálod meglepni az első sikító protodémont, forgószélként rontasz rá. Irtózatos erejű ütést mérsz rá a szerencse +2-es durmit harcikalapácsával. Lángnyelvek törnek elô (5 sebzés) . (2 támadással 38 életpontot sebeztél) Tüskék mélyednek testedbe. (20 sebzés). Aurád hatással van ellenfeledre (30 sebzés).
Felemeled a távolság +1-es titán harcikalapácsát, és lesújtasz vele ellenfeled legkényesebbnek vélt pontjára. Tűz lobban elôtted (5 sebzés) . (1 támadással 1 életpontot sebeztél) Tüskék mélyednek testedbe. (20 sebzés).
Ellenfeleden hitetlenkedés látszik, majd minden érzelem örökre eltűnik belôle. Végeztél vele. (182 TP-t kaptál).

a második sikító protodémon regenerálódik.

9 / 11. kör

A méreg pusztítja szervezeted! (-16 ÉP.) Megtámad a második sikító protodémon. A sikító protodémon szarva beléd fúródik. (1 támadástól 18 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (9 sebzés). A sikító protodémon iszonyatos sikításával próbál félelmet ültetni szívedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztettél)

Erôsen figyelve a második sikító protodémont, nekirontasz. Felülről csapsz le a szerencse +2-es durmit harcikalapácsával. Tűz lobban elôtted (5 sebzés) . (2 támadással 48 életpontot sebeztél) Tüskék mélyednek testedbe. (20 sebzés). Lelked elhagyja lassan kihűlô porhüvelyét. Pár pillanatig csodálkozva állsz tested felett, amely eddig oly sokat jelentett neked, majd elindulsz a túlvilág felé.

Gyermekem, annak köszönhetôen, hogy nem felejtkeztél el a nekem ajánlott áldozatról, visszatérhetsz. Még egy darabig érezni fogod, hogy átlépted a határt, de lassan még az emléke is elhalványul. Mindenesetre igyekezz, hogy ne kerülj újra ide! (-30 Max. Ép.) (-14 Erő )(-14 IQ )(-14 Ügyesség )(-14 Állóképesség )(-14 Szerencse )Leöltek.

Igen okosan cselekedtél, fiam, amikor jelentôs áldozatot mutattál be nekem. Cserébe anélkül eresztelek vissza, hogy maradandó károsodást szenvednél. Azonban máskor légy óvatosabb! (-30 Max. Ép.) (-14 Erő )(-14 IQ )(-14 Ügyesség )(-14 Állóképesség )(-14 Szerencse )Magad mögött hagyod az izzó poklot, és végre szépen zöldellő síkságon haladsz tovább.
Szemerkélni kezd az esô. Folyamatosan köhögsz a fojtogató levegőtől. (13 életpontot vesztettél) Pompásan elbújtál, az agyszívó árnyékdémon teljesen gyanútlan. Most megtámadhatod, de hagyhatod elmenni is akár.

  (Támadás) [ bot készítése ]     [ lándzsa készítése ]    
 
 

Ennyiszer varázsolsz:
 
Varázslás

Tile a Barbár legfontosabb adatai
 
Faj: félóriás (rang: csontroppantó ) Kaszt: harcos (rang: nagy vitéz )
Magas, óriási termetű drabális félóriás.

Életpont: 107
Energia: 410
Varázspont: 434
Jóllakottság: 95%
Rang: 26 (36%)
 
 
Erő: 301 
Iq: 190 
Ügyesség: 215 
Állóképesség: 229 
Szerencse: 198 
Fejl. pont: 164981
Védettség134
Platina29
Arany12
Ezüst72
 
 

 
 

 
| Beholder Kft. | Médiaajánlat | Kontakt |
Copyright 2002 Beholder Kft. Minden jog fenntartva! Impresszum
 
 
 
5253545556
55
56
57
58
59
[ Nagy térkép ]
 
     
Életpont:
107
Energia:
410
Varázspont:
434
Jóllakottság:
95
A következő, használatban lévő, tárgyaid nagyon kopottak:
  • dicsőség csizmája : 37%
  • fekete lovagi páncél : 36%
  • [ Meditálás ][ A csata: körökre osztott. ][ A vér íze (06:16:51) ] [ Kritikus ütés (08:16:53) ] [ Méreg taszítás (08:16:48) ]

    Gyors átöltözés
    1. Főellenség ] [  2. Cserzett ] [  3. Virgonc ] [  4. Tüsibőr ] [  5. Zárnyitás ] [  6. Gyóg-Kar-Mágia ] [  7. Mászás-Élelem ] [  8. Felderítés ] [  9. Regen ]

    Varázslatlisták
    1. lista ][ 2. lista ]

    Használati listák
     
    Aktív hatások
     
    Rejtőzködés +10 (00:14:43)Támadás +7 (00:14:43)Erő +25 (00:24:43)
    Védekezés +15 (00:29:43)Ügyesség +25 (00:24:43)Spec.fegyverhatás +5 (00:05:43)
    Max. Ép. +50 (00:24:47)Védekezés +5 (00:24:47)Vastagbőr +3 (00:24:47)
    Jégimmunitás +7 (00:14:47)Tűzimmunitás +7 (00:14:47)Sokkhatás +1 (00:02:00)
    Sokkhatás +1 (00:02:00)Sokkhatás +1 (00:02:00)Sokkhatás +1 (00:02:00)
    Sokkhatás +1 (00:02:00)Sokkhatás +1 (00:02:00)Sokkhatás +1 (00:02:00)
    Sokkhatás +1 (00:02:00)Sokkhatás +1 (00:02:00)Sokkhatás +1 (00:02:00)
    Sokkhatás +1 (00:02:00)Sokkhatás +1 (00:02:00)Sokkhatás +1 (00:02:00)
    Sokkhatás +1 (00:02:00)Sokkhatás +1 (00:02:00)Sokkhatás +1 (00:02:00)
    Sokkhatás +1 (00:02:00)Max. Ép. -30 (06:00:00)Erő -14 (06:00:00)
    IQ -14 (06:00:00)Ügyesség -14 (06:00:00)Állóképesség -14 (06:00:00)
    Szerencse -14 (06:00:00)Max. Ép. -30 (06:00:00)Erő -14 (06:00:00)
    IQ -14 (06:00:00)Ügyesség -14 (06:00:00)Állóképesség -14 (06:00:00)
    Szerencse -14 (06:00:00)