A Teremtés 1238. esztendejének 298. napja, a zsibongás órájának közepe .
Szabálykönyv - parancsok

Teljes tárgylista
Fegyverek
Szúrófegyverek
Vágófegyverek
Ütőfegyverek
Lőfegyverek
Védőfelszerelések
Páncél
Sisak
Pajzs
Kesztyűk
Csizmák
Ékszerek
Karkötők
Gyűrűk
Nyakláncok
Fülbevalók
Egyéb felszerelés
Övek, köpenyek
Varázsitalok
Töltetes tárgyak
Kaja
Karakter adatok
Karakterlap
Szakértelmek
Tárgyátadás
Tárgykészítés
Ismert varázslatok
Ismert épületek
Ismert szörnyek
Beállítások
Statisztikák
Emlékek
Táborozás
Letöltés
Aktív karik


1 / 13. kör

Kezdôdik a harc, a zafír drakón rád támad. A zafír drakón fogai alighanem odvasak - legalábbis dögletes bűz árad a közvetlenül az arcod elôtt összezáródó fogsor felôl.
A márvány drakón megidézi a mágia hatalmát. Létrejött a sokkolás varázslat. (-5 támadás) A márvány drakón úgy érzi, itt az ô ideje, és megpróbál megcsapni. A márvány drakón fogai alighanem odvasak - legalábbis dögletes bűz árad a közvetlenül az arcod elôtt összezáródó fogsor felôl.

Rövid koncentrációval megidézed az idegi terhelés varázslatot. Vakító fény csap ki kezedből, mindenki megdermed egy pillanatra. A varázslat nem sebezte meg a zafír drakónt! A varázslat nem sebezte meg a márvány drakónt!

2 / 13. kör

Megidézed a mágia hatalmát. Létrejött az idegi terhelés varázslat. Vakító fény csap ki kezedből, mindenki megdermed egy pillanatra. A varázslat nem sebezte meg a zafír drakónt! Varázslatod kritikus sebzést okozott. A varázslat megsebezte a márvány drakónt (- 160 életpont).

Megtámad a zafír drakón. A zafír drakón elégedetlenül húzza vissza a fejét, miután sikertelenül próbálta átharapni a torkod.
A márvány drakón megidézi a mágia hatalmát. Létrejött a sokkolás varázslat. (-5 támadás) Nincs menekvés, a márvány drakón azonnal belelendül a harcba. Jégtömbbé dermeszt a hideg lehelet. (7 életpontot vesztettél) A márvány drakón megpróbál a karodba harapni, de ki tudod védeni a támadását.

3 / 13. kör

A fájdalom kínozza a márvány drakónt (20 sebzés) . Megidézed a mágia hatalmát. Létrejött az idegi terhelés varázslat. Vakító fény csap ki kezedből, mindenki megdermed egy pillanatra. A varázslat nem sebezte meg a zafír drakónt! A varázslat nem sebezte meg a márvány drakónt!

Ezúttal a zafír drakón kezdi a csatát. A zafír drakón majdnem kiharap egy darabot az oldaladból.
A márvány drakón megidézi a mágia hatalmát. Létrejött a sokkolás varázslat. (-5 támadás) Úgy tűnik, a márvány drakón harci lázban ég, még mielôtt bármit tehetnél, neked megy. A márvány drakón ezúttal a fogaival támad, de még idôben elugrasz.

4 / 13. kör

Úgy tűnik, a zafír drakón harci lázban ég, még mielôtt bármit tehetnél, neked megy. Megráz az elektromosság. (7 életpontot vesztettél) A zafír drakón megpróbál a karodba harapni, de ki tudod védeni a támadását.
Egy pillanatig csak álltok egymással szemben, aztán a márvány drakón rád veti magát. Ahogy elér a hideg lehelet, véred jégkockává fagy, bôrödön megdermednek az izzadságpatakocskák. (6 életpontot vesztettél) A márvány drakón fogai az orrod előtt csattannak.

Megidézed az idegi terhelés varázslatot. Vakító fény csap ki kezedből, mindenki megdermed egy pillanatra. A varázslat nem sebezte meg a zafír drakónt! Varázslatod kritikus sebzést okozott. A varázslat megsebezte a márvány drakónt (- 178 életpont). Másvilágra küldted a szörnyet.

5 / 13. kör

Létrehozod az idegi terhelés varázslatot. Vakító fény csap ki kezedből, mindenki megdermed egy pillanatra. A varázslat nem sebezte meg a zafír drakónt!

Kezdôdik a harc, a zafír drakón rád támad. A zafír drakón kitátja a száját, és jókora sárga fogaival a vállad felé kap - szerencsére elhibázza.

6 / 13. kör

Rád támad a zafír drakón. A zafír drakón majdnem kiharap egy darabot az oldaladból.

Létrehozod az idegi terhelés varázslatot. Vakító fény csap ki kezedből, mindenki megdermed egy pillanatra. A varázslat nem sebezte meg a zafír drakónt!

7 / 13. kör

Megidézed a mágia hatalmát. Létrejött az idegi terhelés varázslat. Vakító fény csap ki kezedből, mindenki megdermed egy pillanatra. A varázslat nem sebezte meg a zafír drakónt!

A zafír drakón megpróbál végezni veled. A zafír drakón kitátja a száját, és jókora sárga fogaival a vállad felé kap - szerencsére elhibázza.

8 / 13. kör

Néhány ujjmozdulattal felvázolod magad előtt az idegi terhelés varázslat létrehozásához szükséges jeleket. Vakító fény csap ki kezedből, mindenki megdermed egy pillanatra. A varázslat nem sebezte meg a zafír drakónt!

A zafír drakón úgy érzi, itt az ô ideje, és megpróbál megcsapni. Megráz az elektromosság. (1 életpontot vesztettél) A zafír drakón ezúttal a fogaival támad, de még idôben elugrasz.

9 / 13. kör

Pech, de a zafír drakón szemlátomást erôsen feni rád a fogát: tétovázás nélkül neked ront. Megráz az elektromosság. (6 életpontot vesztettél) A zafír drakón majdnem kiharap egy darabot az oldaladból.

Megidézed a mágia hatalmát. Létrejött az idegi terhelés varázslat. Vakító fény csap ki kezedből, mindenki megdermed egy pillanatra. A varázslat nem sebezte meg a zafír drakónt!

10 / 13. kör

Rád ront a zafír drakón. A zafír drakón megpróbál a karodba harapni, de ki tudod védeni a támadását.

Megidézed az idegi terhelés varázslatot. Vakító fény csap ki kezedből, mindenki megdermed egy pillanatra. A varázslat nem sebezte meg a zafír drakónt!

11 / 13. kör

Megidézed a mágia hatalmát. Létrejött az idegi terhelés varázslat. Vakító fény csap ki kezedből, mindenki megdermed egy pillanatra. A varázslat nem sebezte meg a zafír drakónt!

Úgy tűnik, a zafír drakón harci lázban ég, még mielôtt bármit tehetnél, neked megy. Megráz az elektromosság. (9 életpontot vesztettél) A zafír drakón kitátja a száját, és jókora sárga fogaival a vállad felé kap - szerencsére elhibázza.

12 / 13. kör

Rejtett mágikus energiáidhoz nyúlsz. Létrejött az idegi terhelés varázslat. Vakító fény csap ki kezedből, mindenki megdermed egy pillanatra. A varázslat nem sebezte meg a zafír drakónt!

Rád támad a zafír drakón. A zafír drakón az egyik legvédtelenebb pontod, a nyakad felé kap, de még idôben elhajolsz harapása elôl.

13 / 13. kör

Kezdôdik a harc, a zafír drakón rád támad. Megráz az elektromosság. (3 életpontot vesztettél) A zafír drakón fogai az orrod előtt csattannak.

Rejtett mágikus energiáidhoz nyúlsz. Létrejött az idegi terhelés varázslat. Vakító fény csap ki kezedből, mindenki megdermed egy pillanatra. A varázslat nem sebezte meg a zafír drakónt!

Lelépsz, mielőtt megpadlóznál.
 
 

Ennyiszer varázsolsz:
 
Varázslás

Braindead Skull legfontosabb adatai
 
Faj: gnóm (rang: feltaláló ) Kaszt: mágus (rang: tanítvány )
Sötét árnyak lengik körül.

Életpont: 1186
Energia: 245
Varázspont: 1251
Jóllakottság: 90%
Rang: 29 (83%)
 
 
Erő: 83 
Iq: 230 
Ügyesség: 280 
Állóképesség: 225 
Szerencse: 359 
Fejl. pont: 713532
Védettség146
Platina47
Arany39
Ezüst81
 
 

 
 

 
| Beholder Kft. | Médiaajánlat | Kontakt |
Copyright 2002 Beholder Kft. Minden jog fenntartva! Impresszum
25071. labirintus
2324252627
14
15
16
17
18

[ Labirintus elhagyása ] [ Nagy térkép ]
Életpont:
1186
Energia:
245
Varázspont:
1251
Jóllakottság:
90
[ Meditálás ] [ A csata: körökre osztott. ] [ Manaindukció (Szint: 13) ] [ Kőbőr (08:41:04) ] [ Kritikus csapás (00:08:51) ] [ Földmélyi tudomány (00:08:55) ]

Gyors átöltözés
Alapbeallitas ] [ Jelzo nelkul ] [ Pizsama ] [ Zarnyitas ] [ Szornyek ] [ Maszas ]

Varázslatlisták
1. lista ] [ 2. lista ]
 
Aktív hatások
 
Max. Energia +68 (00:56:04) Védekezés +15 (00:26:14) Ügyesség +25 (00:21:14)
Rejtőzködés +16 (00:11:14) Max. Ép. +50 (00:21:14) Védekezés +5 (00:21:14)
Vastagbőr +3 (00:21:14) Szerencse +72 (00:29:34) Tűzimmunitás +12 (00:11:16)
Jégimmunitás +12 (00:11:16) Savimmunitás +12 (00:11:16) Elektromosimmunitás +12 (00:11:16)
éhség immunitás +1 (00:36:28) Támadás -5 (00:03:00) Támadás -5 (00:03:00)
Támadás -5 (00:03:00) Kőbőr: +21