A választható kasztokról
Harcos
A legalapvetőbb kaszt, az emberhez hasonlóan induláskor nincsenek
különleges képességei. A harcosok a legyőzött szörnyekér 10%-kal több tapasztalati pontot kapnak. (Fejlesztési pontból nem jár több!)
Lovag
A lovagok az igazság védelemzői, igazán dicsőséges harcosok. A lovagok
kezdetben rendelkeznek a karizma szakértelemmel, ami jól jön, pl.
amikor egy boltost kell meggyőzni az áru értékéről. Az élőholtak
ellen plusz sebzést kapnak. A lovagok induláskor a Kézrátétel speciális
képességet kapják. E képesség használatával gyógyulni lehet.
Vándor
A vándorok a természet igazi ismerői, egy fűszál rezdüléséből is
komoly következtetéseket tudnak levonni. A vándorok megkapják a
rejtőzködés szakértelmet, ami a többieknél jobban is fejlődik. A
vándorok induláskor az Árnyék speciális képességet kapják. E
képesség használatával növelni lehet meglepetés esélyét, ami plusz lőfegyver támadást tesz lehetővé.
Barbár
A barbárok egy igen szélsőséges fajta, nagyot tudnak ütni, és ezzel
többé kevésbé elégedettek is. A barbárok
induláskor a Vadulás
speciális képességet kapják. E képesség használatával növelni lehet a
harcban a találat esélyét.
Szerzetes
A szerzetesek a pusztakezes harc szakértői, ennek megfelelően magas pusztakezes harc
szakértelemmel indulnak. A szerzetesek kissé viszolyognak a távolsági
fegyverektől, ezért használatukat csak lassabban képesek megtanulni. A szerzetesek
induláskor a Vastagodás speciális képességet kapják. E képesség
használatával növelni lehet a vastagbőr szakértelmet.
Mágusok
A mágiához a legtöbb kaszt tagjai konyítanak valamennyit,
de az igazi magasságokat csak a mágusok érhetik el. Ôk használják
ki legnagyobb hatékonysággal a mágiában rejlő lehetőségeket, és
olyan varázslatok sajátíthatnak el, amire mások gondolni sem mernek.
A mágusok induláskor a Kőbör speciális képességet kapják. E képesség
használatakor a harcban az ellenfél ütései lepattannak rólad.
|