A Teremtés 1250. esztendejének 14. napja, a diadal órájának kezdete .
Szabálykönyv - parancsok

Speciális parancsok
Teljes tárgylista
Fegyverek
Szúrófegyverek
Vágófegyverek
Ütőfegyverek
Lőfegyverek
Védőfelszerelések
Páncél
Sisak
Pajzs
Kesztyűk
Csizmák
Ékszerek
Karkötők
Gyűrűk
Nyakláncok
Fülbevalók
Egyéb felszerelés
Övek, köpenyek
Varázsitalok
Töltetes tárgyak
Kaja
Kulcsok
Karakter adatok
Karakterlap
Szakértelmek
Tárgyátadás
Tárgykészítés
Ismert varázslatok
Ismert épületek
Ismert szörnyek
Beállítások
Statisztikák
Emlékek
Táborozás
Letöltés
Üzenet küldése
Aktív karik


1 / 26. kör

Megkínálod egy lendületes csapással az első élőholt törpe bányászmestert. Találtál, de nem sebeztél! Hihetetlen! Mágikusan megerősített aurád hat ellenfeledre. (20 sebzés).
Odaütsz a balkezeddel. Találtál, de nem sebeztél! Hihetetlen!

Nincs menekvés, az első élőholt törpe bányászmester azonnal belelendül a harcba. Az élőholt törpe bányászmester behúz neked egy hatalmasat. (3 támadástól 1 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (6 sebzés). Az élőholt törpe bányászmester karja erősen megüt. (2 támadástól 1 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (6 sebzés).
A második élőholt törpe bányászmester úgy érzi, itt az ô ideje, és megpróbál megcsapni. Az élőholt törpe bányászmester meglendíti a karját, és pont az álladon talál el. (3 támadástól 1 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (6 sebzés). Az élőholt törpe bányászmester karja elzúg a füled mellett.
Az első élőholt törpe bányászmester regenerálódik. A második élőholt törpe bányászmester regenerálódik.
Szörny Ép. Szörny Ép.
az első élőholt törpe bányászmester 378 a második élőholt törpe bányászmester 404

2 / 26. kör

Rád támad az első élőholt törpe bányászmester. Az élőholt törpe bányászmester karja lecsap rád. (3 támadástól 1 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (6 sebzés). Az élőholt törpe bányászmester karja meglendül, és te kétrét görnyedsz a fájdalomtól. (2 támadástól 1 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (6 sebzés).
Kezdôdik a harc, a második élőholt törpe bányászmester rád támad. Az élőholt törpe bányászmester karja lecsap rád. (3 támadástól 1 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (6 sebzés). Az élőholt törpe bányászmester csaknem leterít karjával. (2 támadástól 7 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (6 sebzés).

Megkínálod egy lendületes csapással az első élőholt törpe bányászmestert. Találtál, de nem sebeztél! Hihetetlen! Aurád hatással van ellenfeledre (20 sebzés).
Megcsapod a sárkánycsont késsel. Jég csap ki (5 sebzés) . (3 támadással 185 életpontot sebeztél)
Az első élőholt törpe bányászmester regenerálódik. A második élőholt törpe bányászmester regenerálódik.
Szörny Ép. Szörny Ép.
az első élőholt törpe bányászmester 171 a második élőholt törpe bányászmester 407

3 / 26. kör

Egy pillanatig csak álltok egymással szemben, aztán az első élőholt törpe bányászmester rád veti magát. Az élőholt törpe bányászmester meglendíti a karját, és pont az álladon talál el. (3 támadástól 9 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (6 sebzés). Az élőholt törpe bányászmester karja lecsap rád. Méreg áramlik testedbe. (792 életpontot vesztettél) (2 támadástól 1 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (6 sebzés).
Ezúttal a második élőholt törpe bányászmester kezdi a csatát. Az élőholt törpe bányászmester karja erősen megüt. Ellenfeled ütése kritikus ponton talált el. (3 támadástól 14 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (6 sebzés). Az élőholt törpe bányászmester megcsapkod a karjával. Méreg áramlik testedbe. (389 életpontot vesztettél) (2 támadástól 1 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (6 sebzés).

Erôsen figyelve az első élőholt törpe bányászmestert, nekirontasz. Belevágsz a húsába a sárkánypengével. Jég csap ki (5 sebzés) . (4 támadással 309 életpontot sebeztél) Mágikusan megerősített aurád hat ellenfeledre. (20 sebzés).
Mély, hosszú sebet ejtesz ellenfeleden a sárkánycsont késsel. Jég csap ki (5 sebzés) . (3 támadással 194 életpontot sebeztél)
Ellenfeleden hitetlenkedés látszik, majd minden érzelem örökre eltűnik belôle. Végeztél vele. A második élőholt törpe bányászmester regenerálódik.
Szörny Ép. Szörny Ép.
a második élőholt törpe bányászmester 410

4 / 26. kör

Rád támad a második élőholt törpe bányászmester. Az élőholt törpe bányászmester behúz neked egy hatalmasat. (3 támadástól 1 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (6 sebzés). Az élőholt törpe bányászmester melléüt a karjával.

Nekilendülsz, hogy elsöpörd a második élőholt törpe bányászmestert. Ütésed lepattan a szörny sziklaszerű bőréről. Mágikus aurád gyengíti ellenfeled (20 sebzés).
Odaütsz a balkezeddel. Képtelen vagy megsebezni a szörnyet. Lehet, hogy valami mágia védi?
A második élőholt törpe bányászmester regenerálódik.
Szörny Ép. Szörny Ép.
a második élőholt törpe bányászmester 399

5 / 26. kör

Rád támad a második élőholt törpe bányászmester. Az élőholt törpe bányászmester behúz neked egy hatalmasat. (3 támadástól 18 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (6 sebzés). Az élőholt törpe bányászmester meglendíti a karját, és pont az álladon talál el. (2 támadástól 3 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (6 sebzés).

Megkínálod egy lendületes csapással a második élőholt törpe bányászmestert. Hihetetlen! A szörny bőrén nem hatol át támadásod! Mágikus aurád gyengíti ellenfeled (20 sebzés).
Megcsapod a sárkánycsont késsel. Jég csap ki (5 sebzés) . (3 támadással 186 életpontot sebeztél)
A második élőholt törpe bányászmester regenerálódik.
Szörny Ép. Szörny Ép.
a második élőholt törpe bányászmester 191

6 / 26. kör

Úgy tűnik, a második élőholt törpe bányászmester harci lázban ég, még mielôtt bármit tehetnél, neked megy. Az élőholt törpe bányászmester karja lecsap rád. (3 támadástól 10 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (6 sebzés). Az élőholt törpe bányászmester megcsapkod a karjával. (2 támadástól 1 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (6 sebzés).

Megpróbálod meglepni a második élőholt törpe bányászmestert, forgószélként rontasz rá. Nekirontasz ellenfelednek a sárkánypengét használva. Jég csap ki (5 sebzés) . (4 támadással 315 életpontot sebeztél) Mágikus aurád gyengíti ellenfeled (20 sebzés).
Nekirontasz ellenfelednek a sárkánycsont kést használva. Találatod kritikus sebzést okozott. Jég csap ki (5 sebzés) . (3 támadással 350 életpontot sebeztél)
Kioltottad ellenfeled életét.
(682 TP-t kaptál).

 
 

Ennyiszer varázsolsz:
 
Varázslás

Sir Palamon legfontosabb adatai
 
Faj: ember (rang: tapasztalt ) Kaszt: lovag (rang: tisztalelkű )
Tisztelettel nézel fel reá.

Életpont: 355
Energia: 727
Varázspont: 1628
Jóllakottság: 83%
Rang: 41 (12%)
 
 
Erő: 382 
Iq: 250 
Ügyesség: 370 
Állóképesség: 373 
Szerencse: 335 
Fejl. pont: 358775
Védettség241
Platina5
Arany92
Ezüst82
 
 

 
 

 
| Beholder Kft. | Médiaajánlat | Kontakt |
Copyright 2002 Beholder Kft. Minden jog fenntartva! Impresszum
25092. labirintus
01234
2
3
4
5
6

[ Labirintus elhagyása ] [ Nagy térkép ]
Életpont:
355
Energia:
727
Varázspont:
1628
Jóllakottság:
83
A következő, használatban lévő, tárgyaid nagyon kopottak:
  • sárkánycsont kés : 45%
  • titáncsizma : 11%
  • titánpáncél : 18%
  • [ Meditálás ] [ A csata: körökre osztott. ] [ Gyorsulás (Szint: 9) ] [ Kézrátétel (03:22:12) ] [ Aranykeresés (Szint: 10) ]

    Gyors átöltözés
    Alap ] [ Tabor ] [ Feld. ] [ Shield & Sword ] [ Heal ] [ Norm.TP ] [ Karizma ] [ Démon ] [ Vary ]

    Varázslatlisták
    1. lista ] [ 2. lista ] [ 3. lista ]

    Használati listák
    1. lista ] [ 2. lista ] [ 3. lista ]
     
    Rajtad levő hatások
     
    Erő +25 Ügyesség +25 Szerencse +64
    Rejtőzködés +13 Tűzimmunitás +10 Savimmunitás +10
    Jégimmunitás +10 Vastagbőr +3 Védekezés +20
    Max. Ép. +50 Támadás +10 Spec.fegyverhatás +5
    Sebzés +6 Varázslat sebzés bónusz +30 Adjisom trükkje