A Teremtés 1240. esztendejének 66. napja, a borjú órájának közepe .
Szabálykönyv - parancsok

Teljes tárgylista
Fegyverek
Szúrófegyverek
Vágófegyverek
Ütőfegyverek
Lőfegyverek
Védőfelszerelések
Páncél
Sisak
Pajzs
Kesztyűk
Csizmák
Ékszerek
Karkötők
Gyűrűk
Nyakláncok
Fülbevalók
Egyéb felszerelés
Övek, köpenyek
Varázsitalok
Töltetes tárgyak
Kaja
Kulcsok
Aukciós ház
Karakter adatok
Karakterlap
Szakértelmek
Tárgyátadás
Tárgykészítés
Ismert varázslatok
Ismert épületek
Ismert szörnyek
Beállítások
Statisztikák
Emlékek
Táborozás
Letöltés
Üzenet küldése


3 / 26. kör

Megidézed a mágia hatalmát. Létrejött az ősvillám varázslat. Vakító fény csap ki kezedből, mindenki megdermed egy pillanatra. Varázslatod kritikus sebzést okozott. A varázslat megsebezte az első vérfarkas testõrt (- 319 életpont). Varázslatod kritikus sebzést okozott. A varázslat megsebezte a második vérfarkas testõrt (- 273 életpont). Varázslatod kritikus sebzést okozott. A varázslat megsebezte a harmadik vérfarkas testõrt (- 257 életpont).

Nincs menekvés, az első vérfarkas testõr azonnal belelendül a harcba. A vérfarkas testõr majdnem kiharap egy darabot az oldaladból. A szemedtôl egy ujjnyi távolságra hadonászik a vérfarkas testõr a karmával. A vérfarkas testõr karma nagyon közel járt a torkodhoz
A második vérfarkas testõr megpróbál végezni veled. A vérfarkas testõr kitátja a száját, és jókora sárga fogaival a vállad felé kap - szerencsére elhibázza. A vérfarkas testõr karma igencsak közel jár a szemedhez. A vérfarkas testõr karma majdnem kettéhasítja arcodat.
Pech, de a harmadik vérfarkas testõr szemlátomást erôsen feni rád a fogát: tétovázás nélkül neked ront. A vérfarkas testõr az egyik legvédtelenebb pontod, a nyakad felé kap, de még idôben elhajolsz harapása elôl. A vérfarkas testõr csaknem kibelez a karmával. A vérfarkas testõr karma igencsak közel jár a szemedhez.
Az első vérfarkas testõr regenerálódik. A második vérfarkas testõr regenerálódik. A harmadik vérfarkas testõr regenerálódik.
Szörny Ép. Szörny Ép.
az első vérfarkas testõr 83 a második vérfarkas testõr 123
a harmadik vérfarkas testõr 137

4 / 26. kör

Létrehozod az ősvillám varázslatot. Vakító fény csap ki kezedből, mindenki megdermed egy pillanatra. A varázslat megsebezte az első vérfarkas testõrt (- 170 életpont). Gratulálok, leölted az ellenfeledet. (698 TP-t kaptál).

(Nekró regeneráció: +20 ÉP) Varázslatod kritikus sebzést okozott. A varázslat megsebezte a második vérfarkas testõrt (- 287 életpont). Gratulálok, leölted az ellenfeledet. (698 TP-t kaptál).

(Nekró regeneráció: +20 ÉP) A varázslat megsebezte a harmadik vérfarkas testõrt (- 166 életpont). Diadalmaskodtál ellenfeleden, hiszen elôtted fekszik a teteme. (698 TP-t kaptál).

(Nekró regeneráció: +20 ÉP)

Az első vérfarkas testõr regenerálódik. A második vérfarkas testõr regenerálódik. A harmadik vérfarkas testõr regenerálódik.
Szörny Ép. Szörny Ép.
a harmadik vérfarkas testõr 1

5 / 26. kör

Megidézed az ősvillám varázslatot. Vakító fény csap ki kezedből, mindenki megdermed egy pillanatra. A varázslat megsebezte a harmadik vérfarkas testõrt (- 158 életpont). Ellenfeled lassan összecsuklik, és kihuny benne az élet utolsó szikrája is.

Az első vérfarkas testõr regenerálódik. A második vérfarkas testõr regenerálódik. A harmadik vérfarkas testõr regenerálódik.
 
  Átkutatod a legyőzött szörnyet. Zsákmányod: 1 darab durmitcsizma , 1 ezüst.  
 

Még egy gyíkot is könnyedén észrevennél, olyan sík terep vesz körül. Van okod az óvatosságra, hiszen egy zseniális vámpírvadász (Immunitások: tűz , áram , sav , jég ) az ellenfeled.

Itt az ideje egy kis testmozgásnak!

1 / 24. kör

Teljesen védtelennek érzed magad!
 
 
Varázslat beállítása:






[ Pentagramma aktiválása ]
 
 

Adrienne legfontosabb adatai
 
Faj: elf (rang: vadász ) Kaszt: mágus (rang: időjós )
A másodunokatestvéred.

Életpont: 3089
Energia: 589
Varázspont: 3300
Jóllakottság: 94%
Rang: 52 (29%)
 
 
Erő: 592 
Iq: 562 
Ügyesség: 583 
Állóképesség: 557 
Szerencse: 557 
Fejl. pont: 3828735
Védettség74
Platina421
Arany50
Ezüst29
 
 

 
 

 
| Beholder Kft. | Médiaajánlat | Kontakt |
Copyright 2002 Beholder Kft. Minden jog fenntartva! Impresszum
 
 
 
6566676869
18
19
20
21
22
[ Nagy térkép ]
 
     
Életpont:
3089
Energia:
589
Varázspont:
3300
Jóllakottság:
94
A következő, használatban lévő, tárgyaid nagyon kopottak:
  • Vámpír medál : 24%
  • fekete lovagi páncél : 20%
  •  
    Aktív hatások
     
    Max. Energia +300 (00:49:21)Minden tulajdonság +52 (00:00:10)Kritikus csapás +9 (00:46:09)
    Védekezés +15 (00:22:16)Elektromosimmunitás +14 (00:07:16)Savimmunitás +14 (00:07:16)
    Tűzimmunitás +14 (00:07:16)Jégimmunitás +14 (00:07:16)Max. Ép. +50 (00:17:16)
    Védekezés +5 (00:17:16)Vastagbőr +3 (00:17:16)Erő +25 (00:17:22)
    Ügyesség +25 (00:17:22)Támadás +14 (00:07:22)éhség immunitás +1 (01:12:29)
    Varázslat sebzés bónusz +60 (00:52:56)Mozgási energia -20 (00:09:09)Tapasztalati pont bónusz +10 % (00:13:19)
    Kőbőr: +28