A Teremtés 1238. esztendejének 303. napja, a borjú órájának kezdete .
Szabálykönyv - parancsok

Teljes tárgylista
Fegyverek
Szúrófegyverek
Vágófegyverek
Ütőfegyverek
Lőfegyverek
Védőfelszerelések
Páncél
Sisak
Pajzs
Kesztyűk
Csizmák
Ékszerek
Karkötők
Gyűrűk
Nyakláncok
Fülbevalók
Egyéb felszerelés
Övek, köpenyek
Varázsitalok
Töltetes tárgyak
Kaja
Karakter adatok
Karakterlap
Szakértelmek
Tárgyátadás
Tárgykészítés
Ismert varázslatok
Ismert épületek
Ismert szörnyek
Beállítások
Statisztikák
Emlékek
Táborozás
Letöltés
Aktív karik


Előkaparod a zsákod aljáról a piros gyógyitalt és villámgyorsan elfogyasztod a tartalmát. Kissé jobban érzed magad. (+60 ÉP).

5 / 13. kör

A méreg pusztítja szervezeted! (-9 ÉP.) Rád támad a korbiai polip. A korbiai polip csápja olyan közel csap le, hogy megtántorodsz az ütés szelétôl. Szerencsére ennél súlyosabb baj nem ért. A korbiai polip csápja olyan közel csap le, hogy megtántorodsz az ütés szelétôl. Szerencsére ennél súlyosabb baj nem ért. A korbiai polip magasra emeli a csápját, de te kitérsz az ütés elôl.
Megtámad az első óriás rája. Az óriás rája farka melléd csap.
Úgy tűnik, a második óriás rája harci lázban ég, még mielôtt bármit tehetnél, neked megy. Az óriás rája meglendíti izmos farkát, de eltéveszti a célt.
Ezúttal a vérivó hínárhal kezdi a csatát. A vérivó hínárhal majdnem kiharap egy darabot az oldaladból.
Nincs menekvés, az ammonites azonnal belelendül a harcba. Az ammonites csápja olyan közel csap le, hogy megtántorodsz az ütés szelétôl. Szerencsére ennél súlyosabb baj nem ért. Az ammonites magasra emeli a csápját, de te kitérsz az ütés elôl. Az ammonites olyan gyorsan suhint feléd, hogy gondolkozni sincs idôd, csak az ösztöneidnek és gyors reflexeidnek köszönheted, hogy félre tudsz ugrani. Az ammonites magasra emeli a csápját, de te kitérsz az ütés elôl. Az ammonites csápja veszélyes közelségben húzott el melletted.
A Pikkelylord úgy érzi, itt az ô ideje, és megpróbál megcsapni. A Pikkelylord csápja rátekeredik a karodra, s csaknem kitépi a válladból. (2 támadástól 32 életpontot vesztettél) A Pikkelylord csápja olyan közel csap le, hogy megtántorodsz az ütés szelétôl. Szerencsére ennél súlyosabb baj nem ért. A Pikkelylord meglendíti a csápját, de mázlid van, eltéveszti a célt. A Pikkelylord a nyakad köré tekeri a csápját, s mire kiszabadulsz a szorításából, vörös véraláfutások éktelenkednek a bôrödön. (1 támadástól 17 életpontot vesztettél) Testeden mágikus eredetű fájdalom kúszik végig (6 életpontot vesztettél).

Megpróbálod meglepni a Pikkelylordot, forgószélként rontasz rá. Beledöfsz a dimion lándzsnyal. (2 támadással 28 életpontot sebeztél) Tüskék mélyednek testedbe. (6 sebzés).
Használod a bal kezed. Nem találtál.
Ez a harc csak csúfos vereséggel végzôdhet. Hogy elkerüld a legrosszabbat, elhúzod a csíkot.
 
 

Ennyiszer varázsolsz:
 
Varázslás

Lord Nord legfontosabb adatai
 
Faj: elf (rang: nincs) Kaszt: vándor (rang: lopakodó )
Hosszú, szőke haja a válláig ér.

Életpont: 9
Energia: 301
Varázspont: 138
Jóllakottság: 93%
Rang: 11 (45%)
 
 
Erő: 152 
Iq: 60 
Ügyesség: 153 
Állóképesség: 93 
Szerencse: 85 
Fejl. pont: 2654
Védettség70
Platina2
Arany20
Ezüst33
 
 

 
 

 
| Beholder Kft. | Médiaajánlat | Kontakt |
Copyright 2002 Beholder Kft. Minden jog fenntartva! Impresszum
 
 
 
56575859
24
25
26
27
28
[ Nagy térkép ]
 
     
Életpont:
9
Energia:
301
Varázspont:
138
Jóllakottság:
93

Méreg hatása alatt állsz még 9 körig, körönként 9 sebzéssel!

[ A csata: körökre osztott. ][ Precizitás (11:09:46) ] [ Árnyék (09:24:49) ] [ Szörnyek vonzása (11:24:47) ]

Gyors átöltözés
Alap ] [ pihi ]

Varázslatlisták
1. lista ][ 2. lista ]
 
Aktív hatások
 
Ügyesség +15 (00:14:22)Erő +5 (00:04:22)Rejtőzködés +4 (00:09:22)
Spec.fegyverhatás +5 (00:00:22)Sebzés +3 (00:24:22)Védekezés +5 (00:14:22)
Max. Energia +78 (00:54:22)Tűzimmunitás +3 (00:09:25)Lőfegyver támadás +2 (00:12:46)
Szörnytalálkozás esélye +4 (00:06:47)Meglepetés +28 (00:54:49)