A Teremtés 1240. esztendejének 107. napja, a róka órájának kezdete .
Szabálykönyv - parancsok

Teljes tárgylista
Fegyverek
Szúrófegyverek
Vágófegyverek
Ütőfegyverek
Lőfegyverek
Védőfelszerelések
Páncél
Sisak
Pajzs
Kesztyűk
Csizmák
Ékszerek
Karkötők
Gyűrűk
Nyakláncok
Fülbevalók
Egyéb felszerelés
Övek, köpenyek
Varázsitalok
Töltetes tárgyak
Kaja
Kulcsok
Aukciós ház
Karakter adatok
Karakterlap
Szakértelmek
Tárgyátadás
Tárgykészítés
Ismert varázslatok
Ismert épületek
Ismert szörnyek
Beállítások
Statisztikák
Emlékek
Táborozás
Letöltés
Üzenet küldése


1 / 5. kör

A varázslat felidézése kudarcot vall. Úgy néz ki túl megviselt vagy most a koncentráláshoz. Nagyon fontos az elsô támadás: megpróbálod azonnal ledönteni a lábáról a gyík szellemidézőt. Lesújtasz rá a villám +1-es bőrboxerével. Villám csap ki (1 sebzés) . (1 támadással 5 életpontot sebeztél)

A gyík szellemidéző megidézi a mágia hatalmát. Létrejött az idegkorbács varázslat. Elemi energia pörköli húsodat. (6 életpontot vesztettél) Pech, de a gyík szellemidéző szemlátomást erôsen feni rád a fogát: tétovázás nélkül neked ront. A gyík szellemidéző a leglágyabb testrészedet, a hasadat próbálja feltépni a fogával, de szerencsére csak kisebb sebet ejt rajtad. Méreg áramlik testedbe. (3 támadástól 11 életpontot vesztettél) A gyík szellemidéző megsuhint farkával. (-3 Max. energia) (1 támadástól 3 életpontot vesztettél)

2 / 5. kör

A méreg pusztítja szervezeted! (-2 ÉP.) A gyík szellemidéző megidézi a mágia hatalmát. Létrejött az idegkorbács varázslat. Elemi energia pörköli húsodat. (6 életpontot vesztettél) A gyík szellemidéző úgy érzi, itt az ô ideje, és megpróbál megcsapni. A gyík szellemidéző foga belédhatol. Méreg áramlik testedbe. (3 támadástól 12 életpontot vesztettél) A gyík szellemidéző farka köréd csavarodik. (-3 Max. energia) (1 támadástól 1 életpontot vesztettél)

Támadod a gyík szellemidézőt. Felemeled a villám +1-es bőrboxerét, és lesújtasz vele ellenfeled legkényesebbnek vélt pontjára. Villám csap ki (1 sebzés) . (2 támadással 14 életpontot sebeztél)

3 / 5. kör

A méreg pusztítja szervezeted! (-4 ÉP.) A gyík szellemidéző megidézi a mágia hatalmát. Létrejött az idegkorbács varázslat. Energiasugarak csapódnak a testedbe! (5 életpontot vesztettél) Nincs menekvés, a gyík szellemidéző azonnal belelendül a harcba. A gyík szellemidéző a leglágyabb testrészedet, a hasadat próbálja feltépni a fogával, de szerencsére csak kisebb sebet ejt rajtad. Méreg áramlik testedbe. (3 támadástól 17 életpontot vesztettél) A gyík szellemidéző combon talál a farkával. (-3 Max. energia) (1 támadástól 1 életpontot vesztettél)

Megkínálod egy lendületes csapással a gyík szellemidézőt. Megcsapod a villám +1-es bőrboxerével. Villám csap ki (1 sebzés) . (2 támadással 14 életpontot sebeztél)

4 / 5. kör

A méreg pusztítja szervezeted! (-6 ÉP.) A gyík szellemidéző megidézi a mágia hatalmát. Létrejött az idegkorbács varázslat. Vakító energiasugarak cikáznak feléd, majd égető fájdalom kíséretében belédcsapódnak. (6 életpontot vesztettél) Kezdôdik a harc, a gyík szellemidéző rád támad. A gyík szellemidéző foga felszakít egy eret a nyakadon. Méreg áramlik testedbe. (3 támadástól 18 életpontot vesztettél) A gyík szellemidéző majdnem elsodor a farkával.

Erôsen figyelve a gyík szellemidézőt, nekirontasz. Lesújtasz rá a villám +1-es bőrboxerével. Villám csap ki (1 sebzés) . (2 támadással 14 életpontot sebeztél)
Ellenfeleden hitetlenkedés látszik, majd minden érzelem örökre eltűnik belôle. Végeztél vele.
 
  Átkutatod a legyőzött szörnyet. Zsákmányod: 1 darab a szívósság +1-es bőrsisakja , 1 darab kék gyógyital , 1 darab Teischsrak kaszája .  
 

(50 TP-t kaptál).

Alaposan körülnézel a csata helyszínén. Nem is eredménytelenül, találsz 1 darab Teichsrak smaragd kulcsát .

TréFy legfontosabb adatai
 
Faj: törpe (rang: nincs) Kaszt: szerzetes (rang: nincs)
Kis kigyúrt, rövid vörös szakálú és hajú, nagy orrú egyén.

Életpont: 123
Energia: 323
Varázspont: 108
Jóllakottság: 40%
Rang: 5 (22%)
 
 
Erő: 55 
Iq: 48 
Ügyesség: 43 
Állóképesség: 56 
Szerencse: 46 
Fejl. pont: 1418
Védettség12
Platina0
Arany14
Ezüst79
 
 

 
 

 
| Beholder Kft. | Médiaajánlat | Kontakt |
Copyright 2002 Beholder Kft. Minden jog fenntartva! Impresszum
25008. labirintus
11121314 
1 
2 
3 
4 
5 

[ Labirintus elhagyása ] [ Nagy térkép ]
Életpont:
123
Energia:
323
Varázspont:
108
Jóllakottság:
40

ÉHEZEL! Egyél minél hamarabb!

A következő, használatban lévő, tárgyaid nagyon kopottak:
  • a villám +1-es bőrboxere : 23%
  • Méreg hatása alatt állsz még 10 körig, körönként 7 sebzéssel!

    [ A csata: körökre osztott. ] [ A kincs szaga (Szint: 3) ] [ Sebezhetetlenség (Szint: 2) ]
     
    Aktív hatások
     
    Max. Energia -3 (00:03:00) Max. Energia -3 (00:03:00) Max. Energia -3 (00:03:00)