1 / 11. kör
Bárhogy erőlködsz nem tudod felidézni a varázsigéket. Úgy látszik a megtanulásakor okosabb voltál. (Vagy csak jobban értettél a mágiához?) Nekilendülsz, hogy elsöpörd a Protodomot. Akkorát suhintasz rá a szerencse +2-es durmit harcikalapácsával, hogy majdnem elszáll. (2 támadással 39 életpontot sebeztél) Aurád hatással van ellenfeledre (30 sebzés). Beleütöd az ellenfeledbe a távolság +1-es titán harcikalapácsát. (1 támadással 4 életpontot sebeztél) Kezdôdik a harc, az első sikító protodémon rád támad. A sikító protodémon szarva elôl csak félig-meddig sikerül kitérned, felszakítja az oldaladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (9 sebzés). A sikító protodémon iszonyatos sikítása betölti a légteret. (1 támadástól 8 életpontot vesztettél) Megtámad a második sikító protodémon. A sikító protodémon szarva megsebzi a karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (9 sebzés). A sikító protodémon iszonyatosan magas hangon kezd el sikítani. (1 támadástól 6 életpontot vesztettél) A Protodom megpróbál végezni veled. A Protodom keltette vibráció szétrázza a testedet! Méreg áramlik testedbe. (1 támadástól 25 életpontot vesztettél) A Protodom karja elzúg a füled mellett. A Protodom karja elzúg a füled mellett. A Protodom farka elsodor. (1 támadástól 3 életpontot vesztettél) az első sikító protodémon regenerálódik. a második sikító protodémon regenerálódik. az első Protodom regenerálódik. 2 / 11. kör
A méreg pusztítja szervezeted! (-5 ÉP.) Megpróbálod meglepni a Protodomot, forgószélként rontasz rá. Széles mozdulatokkal kezeled a szerencse +2-es durmit harcikalapácsát. (2 támadással 40 életpontot sebeztél) Aurád hatással van ellenfeledre (30 sebzés). Felemeled a távolság +1-es titán harcikalapácsát, és lesújtasz vele ellenfeled legkényesebbnek vélt pontjára. (1 támadással 3 életpontot sebeztél) Az első sikító protodémon megpróbál végezni veled. A sikító protodémon átfúrja a combodat a szarvával. (1 támadástól 10 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (9 sebzés). A sikító protodémon sikítani kezd, majd látva, hogy nem bírod elviselni, élesebb hangon folytatja. (1 támadástól 7 életpontot vesztettél) Kezdôdik a harc, a második sikító protodémon rád támad. A sikító protodémon szarva elôl csak félig-meddig sikerül kitérned, felszakítja az oldaladat. (1 támadástól 22 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (9 sebzés). A sikító protodémon iszonyatos sikításával próbál félelmet ültetni szívedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztettél) Rád támad a Protodom. A Protodom különös vibrációt kelt, ami teljesen összerázza testrészeidet. Méreg áramlik testedbe. (1 támadástól 33 életpontot vesztettél) A Protodom karja meglendül, de nem talál el téged. A Protodom karja elzúg a füled mellett. A Protodom megsuhint farkával. (1 támadástól 39 életpontot vesztettél) az első sikító protodémon regenerálódik. a második sikító protodémon regenerálódik. az első Protodom regenerálódik. 3 / 11. kör
A méreg pusztítja szervezeted! (-10 ÉP.) Egy pillanatig csak álltok egymással szemben, aztán az első sikító protodémon rád veti magát. A sikító protodémon felöklel szarvával. (1 támadástól 19 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (9 sebzés). A sikító protodémon iszonyatos sikításával próbál félelmet ültetni szívedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztettél) Kezdôdik a harc, a második sikító protodémon rád támad. A sikító protodémon a mellkasodba próbálja szúrni a szarvát, de félreugrasz, így csak a válladat találja el. (1 támadástól 11 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (9 sebzés). A sikító protodémon iszonyatos sikításával próbál félelmet ültetni szívedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztettél) Egy pillanatig csak álltok egymással szemben, aztán a Protodom rád veti magát. A Protodom elviselhetetlen vibrációt kelt maga körül, ami teljesen szétrázza önbizalmadat. Méreg áramlik testedbe. (1 támadástól 34 életpontot vesztettél) A Protodom csak hadonászik a karjával, egyelôre esélye sincs, hogy eltaláljon. A Protodom melléüt a karjával. A Protodom farka köréd csavarodik. (1 támadástól 16 életpontot vesztettél) Megkínálod egy lendületes csapással a Protodomot. Felülről csapsz le a szerencse +2-es durmit harcikalapácsával. (2 támadással 44 életpontot sebeztél) Aurád hatással van ellenfeledre (30 sebzés). Hatalmas suhintásokra használod a távolság +1-es titán harcikalapácsát. (1 támadással 2 életpontot sebeztél) az első sikító protodémon regenerálódik. a második sikító protodémon regenerálódik. az első Protodom regenerálódik. 4 / 11. kör
A méreg pusztítja szervezeted! (-14 ÉP.) Megpróbálod eltörölni a Protodomot a föld színérôl. Felemeled a szerencse +2-es durmit harcikalapácsát, és lesújtasz vele ellenfeled legkényesebbnek vélt pontjára. A legérzékenyebb pontján sebezted meg ellenfeledet. (2 támadással 74 életpontot sebeztél) Mágikus aurád gyengíti ellenfeled (30 sebzés). Felülről csapsz le a távolság +1-es titán harcikalapácsával. (1 támadással 4 életpontot sebeztél) Kezdôdik a harc, az első sikító protodémon rád támad. A sikító protodémon szarva elôl csak félig-meddig sikerül kitérned, felszakítja az oldaladat. (1 támadástól 22 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (9 sebzés). A sikító protodémon iszonyatos sikításával próbál félelmet ültetni szívedbe. (1 támadástól 10 életpontot vesztettél) Rád ront a második sikító protodémon. A sikító protodémon a hasadba döf a szarvával. (1 támadástól 10 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (9 sebzés). A sikító protodémon egy elviselhetetlen sikítás kíséretében támadást indít a dobhártyád ellen. (1 támadástól 6 életpontot vesztettél) Kezdôdik a harc, a Protodom rád támad. A Protodom vibrációjával megpróbál teljesen összezavarni. (1 támadástól 29 életpontot vesztettél) A Protodom karja bunkóként csap le a mellkasodra. (1 támadástól 1 életpontot vesztettél) A Protodom csak hadonászik a karjával, egyelôre esélye sincs, hogy eltaláljon. A Protodom farka melléd csap. az első sikító protodémon regenerálódik. a második sikító protodémon regenerálódik. az első Protodom regenerálódik. 5 / 11. kör
A méreg pusztítja szervezeted! (-14 ÉP.) Kezdôdik a harc, az első sikító protodémon rád támad. A sikító protodémon átfúrja a combodat a szarvával. (1 támadástól 22 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (9 sebzés). A sikító protodémon éles hangon sikítani kezd. (1 támadástól 6 életpontot vesztettél) Rád támad a második sikító protodémon. A sikító protodémon szarva elôl csak félig-meddig sikerül kitérned, felszakítja az oldaladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (9 sebzés). A sikító protodémon iszonyatosan magas hangon kezd el sikítani. (1 támadástól 12 életpontot vesztettél) Ezúttal a Protodom kezdi a csatát. A Protodom különös vibrációt kelt, ami teljesen összerázza testrészeidet. Méreg áramlik testedbe. (1 támadástól 24 életpontot vesztettél) A Protodom karja elzúg a füled mellett. A Protodom karja elzúg a füled mellett. A Protodom megsuhint farkával. (1 támadástól 39 életpontot vesztettél) Támadod a Protodomot. Beleütöd az ellenfeledbe a szerencse +2-es durmit harcikalapácsát. (2 támadással 42 életpontot sebeztél) Aurád hatással van ellenfeledre (30 sebzés). Lesújtasz rá a távolság +1-es titán harcikalapácsával. (1 támadással 1 életpontot sebeztél) Elpusztítottad a szörnyet.
(252 TP-t kaptál).
az első sikító protodémon regenerálódik. a második sikító protodémon regenerálódik. 6 / 11. kör
A méreg pusztítja szervezeted! (-16 ÉP.) Pech, de az első sikító protodémon szemlátomást erôsen feni rád a fogát: tétovázás nélkül neked ront. A sikító protodémon felöklel szarvával. (1 támadástól 12 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (9 sebzés). A sikító protodémon éles hangon sikítani kezd. (1 támadástól 9 életpontot vesztettél) Ezúttal a második sikító protodémon kezdi a csatát. A sikító protodémon a hasadba döf a szarvával. (1 támadástól 21 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (9 sebzés). A sikító protodémon sikítása elviselhetetlen! (1 támadástól 4 életpontot vesztettél) Támadod az első sikító protodémont. Lesújtasz rá a szerencse +2-es durmit harcikalapácsával. Tűz lobban elôtted (5 sebzés) . (2 támadással 36 életpontot sebeztél) Tüskék mélyednek testedbe. (20 sebzés). Mágikusan megerősített aurád hat ellenfeledre. (30 sebzés). Felemeled a távolság +1-es titán harcikalapácsát, és lesújtasz vele ellenfeled legkényesebbnek vélt pontjára. Tűz csap ki (5 sebzés) . (1 támadással 4 életpontot sebeztél) Tüskék mélyednek testedbe. (20 sebzés). az első sikító protodémon regenerálódik. a második sikító protodémon regenerálódik. 7 / 11. kör
A méreg pusztítja szervezeted! (-16 ÉP.) Megkínálod egy lendületes csapással az első sikító protodémont. Széles mozdulatokkal kezeled a szerencse +2-es durmit harcikalapácsát. Találatod kritikus sebzést okozott. Tűz csap ki (5 sebzés) . (2 támadással 72 életpontot sebeztél) Tüskék mélyednek testedbe. (20 sebzés). Aurád hatással van ellenfeledre (30 sebzés). Hatalmas csapást mérsz rá a távolság +1-es titán harcikalapácsával. Tűz csap ki (5 sebzés) . (1 támadással 5 életpontot sebeztél) Tüskék mélyednek testedbe. (20 sebzés). Pech, de az első sikító protodémon szemlátomást erôsen feni rád a fogát: tétovázás nélkül neked ront. A sikító protodémon szarva elôl csak félig-meddig sikerül kitérned, felszakítja az oldaladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (9 sebzés). A sikító protodémon elviselhetetlenül iszonyatos hangot ad ki magából. (1 támadástól 12 életpontot vesztettél) A második sikító protodémon megpróbál végezni veled. A sikító protodémon felöklel szarvával. (1 támadástól 13 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (9 sebzés). A sikító protodémon iszonyatos sikításával próbál félelmet ültetni szívedbe. (1 támadástól 10 életpontot vesztettél) az első sikító protodémon regenerálódik. a második sikító protodémon regenerálódik. 8 / 11. kör
A méreg pusztítja szervezeted! (-16 ÉP.) Az első sikító protodémon úgy érzi, itt az ô ideje, és megpróbál megcsapni. A sikító protodémon szarva megsebzi a karodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (9 sebzés). A sikító protodémon iszonyatos sikítása betölti a légteret. (1 támadástól 10 életpontot vesztettél) Úgy tűnik, a második sikító protodémon harci lázban ég, még mielôtt bármit tehetnél, neked megy. A sikító protodémon a hasadba döf a szarvával. (1 támadástól 28 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (9 sebzés). A sikító protodémon iszonyatosan magas hangon kezd el sikítani. (1 támadástól 7 életpontot vesztettél) Megpróbálod meglepni az első sikító protodémont, forgószélként rontasz rá. Irtózatos erejű ütést mérsz rá a szerencse +2-es durmit harcikalapácsával. Lángnyelvek törnek elô (5 sebzés) . (2 támadással 38 életpontot sebeztél) Tüskék mélyednek testedbe. (20 sebzés). Aurád hatással van ellenfeledre (30 sebzés). Felemeled a távolság +1-es titán harcikalapácsát, és lesújtasz vele ellenfeled legkényesebbnek vélt pontjára. Tűz lobban elôtted (5 sebzés) . (1 támadással 1 életpontot sebeztél) Tüskék mélyednek testedbe. (20 sebzés). Ellenfeleden hitetlenkedés látszik, majd minden érzelem örökre eltűnik belôle. Végeztél vele.
(182 TP-t kaptál).
a második sikító protodémon regenerálódik. 9 / 11. kör
A méreg pusztítja szervezeted! (-16 ÉP.) Megtámad a második sikító protodémon. A sikító protodémon szarva beléd fúródik. (1 támadástól 18 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (9 sebzés). A sikító protodémon iszonyatos sikításával próbál félelmet ültetni szívedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztettél) Erôsen figyelve a második sikító protodémont, nekirontasz. Felülről csapsz le a szerencse +2-es durmit harcikalapácsával. Tűz lobban elôtted (5 sebzés) . (2 támadással 48 életpontot sebeztél) Tüskék mélyednek testedbe. (20 sebzés). Lelked elhagyja lassan kihűlô porhüvelyét. Pár pillanatig csodálkozva állsz tested felett, amely eddig oly sokat jelentett neked, majd elindulsz a túlvilág felé. Gyermekem, annak köszönhetôen, hogy nem felejtkeztél el a nekem ajánlott áldozatról, visszatérhetsz. Még egy darabig érezni fogod, hogy átlépted a határt, de lassan még az emléke is elhalványul. Mindenesetre igyekezz, hogy ne kerülj újra ide! (-30 Max. Ép.) (-14 Erő )(-14 IQ )(-14 Ügyesség )(-14 Állóképesség )(-14 Szerencse )Leöltek. Igen okosan cselekedtél, fiam, amikor jelentôs áldozatot mutattál be nekem. Cserébe anélkül eresztelek vissza, hogy maradandó károsodást szenvednél. Azonban máskor légy óvatosabb! (-30 Max. Ép.) (-14 Erő )(-14 IQ )(-14 Ügyesség )(-14 Állóképesség )(-14 Szerencse )Magad mögött hagyod az izzó poklot, és végre szépen zöldellő síkságon haladsz tovább. Szemerkélni kezd az esô. Folyamatosan köhögsz a fojtogató levegőtől. (13 életpontot vesztettél) Pompásan elbújtál, az agyszívó árnyékdémon teljesen gyanútlan. Most megtámadhatod, de hagyhatod elmenni is akár. |