3 / 16. kör
Pech, de a sikító protodémon szemlátomást erôsen feni rád a fogát: tétovázás nélkül neked ront. A sikító protodémon felöklel szarvával. (1 támadástól 16 életpontot vesztettél) A sikító protodémon iszonyatos sikítása betölti a légteret. (1 támadástól 8 életpontot vesztettél) A sikító protodémon regenerálódik. 4 / 16. kör
Egy pillanatig csak álltok egymással szemben, aztán a sikító protodémon rád veti magát. A sikító protodémon szarva megsebzi a karodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztettél) A sikító protodémon elviselhetetlenül iszonyatos hangot ad ki magából. (1 támadástól 8 életpontot vesztettél) Nekilendülsz, hogy elsöpörd a sikító protodémont. Széles mozdulatokkal kezeled a dimion buzogányt. Vámpirizálsz (5 sebzés, 3 életpontot gyógyultál). (3 támadással 47 életpontot sebeztél) Tüskék mélyednek testedbe. (20 sebzés). Hát ez is megtörtént. Kinyiffantál.
Gyermekem, annak köszönhetôen, hogy nem felejtkeztél el a nekem ajánlott áldozatról, visszatérhetsz. Még egy darabig érezni fogod, hogy átlépted a határt, de lassan még az emléke is elhalványul. Mindenesetre igyekezz, hogy ne kerülj újra ide! (-170 Max. Ép.) (-84 Erő )(-84 IQ )(-84 Ügyesség )(-84 Állóképesség )(-84 Szerencse )A sikító protodémon regenerálódik. 5 / 16. kör
|