1. kör
Elrepül öt nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetôen a nyílvesszô eltalálja ellenfeled. (5 támadással 38 életpontot sebeztél) Erôsen figyelve a kivénhedt démonhóhért, nekirontasz. Ügyesen megszurkálod a Erriccksson lándzsájával. (3 támadással 63 életpontot sebeztél) Beledöfsz a quwarg mágustőrrel. (2 támadással 25 életpontot sebeztél) Kinyírtad a szörnyet.
(45 TP-t kaptál).
Rád támad a démonkutya. A démonkutya fogai az orrod előtt csattannak. Nincs menekvés, az agg árnyékdémon azonnal belelendül a harcba. Az agg árnyékdémon szarva a hasad előtt zúgott el. Az agg árnyékdémon farka melléd csap. 2. kör
Megpróbálod meglepni az agg árnyékdémont, forgószélként rontasz rá. Beleszúrsz a Erriccksson lándzsájával. (3 támadással 70 életpontot sebeztél) Beleszúrod az ellenfeledbe a quwarg mágustőrt. (2 támadással 34 életpontot sebeztél) Ez a szörny már soha többé nem árthat neked, megölted.
(40 TP-t kaptál).
Kezdôdik a harc, a démonkutya rád támad. A démonkutya a karodba harap. (2 támadástól 1 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (3 sebzés). 3. kör
Erôsen figyelve a démonkutyát, nekirontasz. Egy megtévesztô mozdulat után beledöfsz ellenfeledbe a Erriccksson lándzsájával. (3 támadással 57 életpontot sebeztél) Beleszúrod az ellenfeledbe a quwarg mágustőrt. (2 támadással 25 életpontot sebeztél) Ellenfeled elpusztult.
(35 TP-t kaptál).
| | | | Átkutatod a legyőzött szörnyet. Zsákmányod: 1 darab rézgyűrű , 1 darab a villám +4-es lándzsája , 1 darab térképdarabka , 1 darab a szerencse +1-es réz rövidkardja . | | | | | | | | | Az egyik sarokban zsákmányt találsz: egy bronzkarkötő , egy fekete démonkulcs . | | | | | |