| 2 / 10. kör
Az első törpe útonálló úgy érzi, itt az ô ideje, és megpróbál megcsapni. A törpe útonálló meglendíti a karját, és pont az álladon talál el. (1 támadástól 17 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (22 sebzés). A törpe útonálló megcsapkod a karjával. (1 támadástól 2 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (22 sebzés). Testeden mágikus eredetű fájdalom kúszik végig (5 életpontot vesztettél). Egy pillanatig csak álltok egymással szemben, aztán a második törpe útonálló rád veti magát. A törpe útonálló megcsapkod a karjával. (1 támadástól 3 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (22 sebzés). A törpe útonálló behúz neked egy hatalmasat. (1 támadástól 2 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (22 sebzés). Mágikus eredetű fájdalom járja át testedet (5 életpontot vesztettél). Nagyon fontos az elsô támadás: megpróbálod azonnal ledönteni a lábáról az első törpe útonállót. Beleütöd az ellenfeledbe a dimion buzogányt. Vámpirizálsz (5 életpontot gyógyultál). (3 támadással 70 életpontot sebeztél) Tűz borít be. (15 sebzés). Megütöd az állóképesség +2-es titán harcikalapácsával. Tűz csap ki (5 sebzés) . (2 támadással 30 életpontot sebeztél) Tűz borít be. (15 sebzés). Ez a szörny már soha többé nem árthat neked, megölted.
(190 TP-t kaptál).
3 / 10. kör
|